måndag 13 februari 2012

Slut på helgen

Helgen är över och den har varit mysig. Vi har myst med lillen och varandra, ätit god mat (på helgerna får man fuska) och jag har även hunnit med att umgås lite med vännerna.

I fredags fyllde min älskade unge två månader och dagen till ära passade vågen på att visa att jag nu är tillbaka på vad jag vägde när jag blev gravid. 25 kilo är borta! Det tackar jag för och är nu sjukt motiverad att tappa 5-7 kg till. Så jag kör på med dieten och träning nu och hoppas på att vara i toppform till sommaren.

Jag har även en annan idé som nu utvecklats mer och mer och jag tror att jag bestämt mig för att genomföra det. Men mer än så vill jag inte berätta nu. ;)

Svårt att tro att jag såg ut såhär för bara 2 månader och 3 dagar sen. Fotot togs dagen innan Noel föddes. Känns som jag alltid haft honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar