måndag 3 oktober 2011

Tidig morgon

Kunde inte somna om när G gick till jobbet för en timme sen så jag gick upp och har fixat lite med en presentation jag ska göra idag i  skolan. Ganska mysigt att va uppe tidigt för en gångs skull. Efter skolan åker jag ner till G's lägenhet och säljer av lite möbler som vi inte vill ha med till huset sen. La in annons på allt igår och det verkar som att en del blivit sålt redan.


I onsdags var jag och mamma i Ullared. Det var en upplevelse som vanligt. :) Men jag fick tag i väldigt mycket till bebis och det enda som återstår att köpa nu är ett täcke och en spjälsäng. Det här med täcke till bebis är ju en vetenskap! Jag får höra olika hela tiden. Vissa påstår att de inte ska ha något täcke det första året, vissa påstår att det finns speciella täcken för det första året och vissa säger att det går hur bra som helst att ha ett vanligt babytäcke det första året. Så jag ska gå till botten med det här innan jag gör något. :) På söndag är det min födelsedag och jag hoppas på presentkort på IKEA så att jag kan åka dit och köpa den efterlängtade spjälsängen. Har inte velat köpa den innan då vi inte ville ta hem den och sen behöva flytta den igen men nu har vi fått klartecken om att vi kan börja ställa in saker i huset så nu är det fritt fram. Dock blev vi lite besvikna när vi fick veta att vi antagligen inte får flytta in i huset förrän 1 december. Det ska ju renoveras och sånt men jag hoppades ändå på tidigare. Nu blir det flytt en vecka innan BF! Stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar