tisdag 18 oktober 2011

Inne-tisdag

I morse när klockan ringde kände jag mig inte alls speciellt kry. Så jag slängde iväg ett mejl till min lärare och bäddade ner mig igen. Större delen av dagen har faktiskt spenderats i sovrummet. Har tittat på film, vilat, sorterat bland lillens kläder och insett att jag faktiskt knappt har något alls i storlek 50. Har lyssnat på alla som sagt "köp inte så mycket i storlek 50, de växer ur det så snabbt". Och nu står jag här utan något alls känns det som. Blir en liten shoppingrunda i dagarna.

När Gabriel kom hem från jobbet hade han hämtat sängen han gjort (alldeles själv). Så nu står den bredvid vår säng, provbäddad och allt. Och den är fin. Min man är duktig. Nu är han nere i studion och spelar in med bandet och jag planerar en myskväll i soffan med en filt, tända ljus, lite godis och Bridget Jones samtidigt som regnet öser ner utanför.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar