onsdag 26 oktober 2011

40 dagar...

Har svårt att hålla mig uppe. Det är så tråkigt väder... Jag håller på att packa kläder i sovrummet och har tv:n igång samtidigt och det är svårt att låta bli att glida ner i sängen emellanåt. Eller glida är kanske fel ord för mig just nu. Det finns inget smidigt med mig överhuvudtaget. Jag känner mig som en stor klump. Men snart är det över och om jag tänker tillbaka på året har det gått ganska snabbt även fast det känns som om jag varit gravid i en hel evighet. Svårt att förklara... Men jag börjar se slutet nu. Känns helt overkligt att det snart är dags.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns accessoarer för dig och ditt hem.

    TÄVLING: Just nu pågår en tävling där vi lottar ut ett fint armband! All information om tävlingen hittar du på hemsidan och på vår Facebooksida: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702.

    Vänliga hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera