tisdag 8 maj 2012

Sömn tack!!

Noel har aldrig varit ett "jobbigt barn". Han har sovit hela nätterna sen han var ca 6 veckor gammal, han är aldrig gnällig och skriker han så är det endast för att han är hungrig, trött eller liknande. Därför har jag egentligen ingen rätt att klaga men här kommer det ändå: HERREGUD vad trött jag är idag!!!!!! Noel bestämde sig för att vakna klockan 04 och förstod inte alls varför jag bara ville somna om. Så för att låta Gabriel få sova tog jag honom och gick upp. Han fick mat, vi lekte lite, vi gick en runda med vagnen på nedanvåningen... Jag försökte med allt men då fort jag la ner honom blev han förbannad. Klockan 07 när Gabriel körde till jobbet somnade han till slut i vagnen. Men då var jag klarvaken och kunde inte sova. Tur var det egentligen för en halvtimme senare vaknade han igen. Klockan 09.30 lyckades både jag och han få en liiiiten stunds sömn. Men sen tyckte jag att vi lika gärna kunde gå upp. All respekt till er föräldrar som alltid har det såhär. Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att ha ett barn med kolik. Här har jag förlorat en ynka natts sömn och jag går runt som ett lik. Så igen, massa respekt till er!

Vakna mamma!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar