lördag 12 maj 2012

Fredagen

Fredagen började med att jag åkte till mamma när jag vaknade, saknade lille grisen jättemycket! Där åt vi våfflor med mormor och morfar. Sen åkte vi till ett stort second hand-lager i närheten. Jag älskar att blanda nytt och gammalt och jag hittade en del saker som hade blivit jättefina efter lite färg och fix. Men jag köpte inget.

Sen åkte jag hem, tog en snabb dusch innan vi kastade oss i bilen igen för att åka till replokalen och packa bilarna och möta upp de andra innan det var dags för att åka till spelningen i Olofström. Det blev en snabb spelning inför ganska lite folk och jag tycker personligen att de är alldeles för bra för att göra såna här spelningar. Men trevligt var det iaf. :)

Idag är vi hemma och myser med lillen. Huset ser ut som ett bombnedslag och vi har väldigt mycket som borde göras i trädgården. Kanske dags att ta tag i något av det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar