lördag 7 januari 2012

Trött!

Idag är jag vääääldigt trött. Vi kom hem strax efter 03 i natt. Vi åkte in till stan vid halv elva och gick direkt till O'Learys där vi mötte upp lite folk. Nicke och bandet började spela vid 00 och bara en liten stund senare blev Stiffi utslängd... :) Så vi fick förflytta oss till Harrys istället. Sen skjutsade vi hem Stiffi till Åhus innan vi körde hem. Somnade så fort jag la huvudet på kudden och vaknade vid 8 när mamma kom och lämnade Noel. Sen sov vi i två timmar till innan vi var tvungna att gå upp. Gabriel skulle fotograferas för nya skivan och jag skulle hem till pappa. Nu har vi landat hemma i soffan igen och stannar nog här hela kvällen. Jag hade i alla fall jättetrevligt igår. Det kändes konstigt att komma hem och gå och lägga sig utan Noel. Men nu är han hemma igen!

1 kommentar:

  1. Det va roligt & träffa dig igår, eller er kanske jag ska säg :) Det verkar som att Gabriel har hittat en riktigt härlig flickvän/sambo :) Kram på er!

    SvaraRadera