söndag 22 januari 2012

Sista måltiden

Ja det är så det känns faktiskt. Idag äter jag rostade mackor och vaniljyoughurt för sista gången på väldigt länge. Imorgon börjar jag med en diet som jag tänker hålla stenhårt. Vantrivs med dessa graviditetskilona så nu ska de bort!!

Gårdagen var jättetrevlig. Niklas var grym och ägaren till stället var så exalterad över att få träffa Niklas mamma och syster att han bjöd på en hel flarra skumpa. Jag kunde dock ta en liten slurk då jag hade axlat ansvaret slm chaufför... Men ändå. Sjukt trevligt!

1 kommentar:

  1. SHIT OMG! Inge spam nu men hittade världens bästa sida att tjäna pengar på :O
    ville bara tipsa dig lovar inge spam skämt eller så, hatar sånt själv!

    läste den här sidan och allt är så jäkla enkelt. får 4700kr denna månad och är bara 15? hur awesome? :DDD
    LÄNK: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

    har du frågor så fråga gärna :)

    SvaraRadera