tisdag 15 november 2011

Grå eller lila?

När vi kom till huset för ett par dagar sen hade målarna börjat måla lite i vardagsrummet. De frågade dock mig om jag var säker på färgen och bad mig ta en titt. Och jag tyckte den såg mer lila ut än grå... Men jag tänkte att det säkert bara var ljuset eller något. Men kunde ändå inte släppa det och i helgen när vi flyttade dit Gabriels grejer bad jag styvmamma och pappa också titta och säga vad de tyckte och de höll med; det är lila. Så nu har vi ringt målarna och bett dem göra färgen "gråare". :) De ska ha målat lite nu så tidigt imorgon bitti innan Gabriel börjar jobba ska vi dit och kolla och se om det är bättre. Håller tummarna. :) Bilder kommer!

1 kommentar:

  1. Åh det är så svårt det där, färgerna kan verkligen se helt annorlunda ut.

    SvaraRadera