fredag 4 november 2011

Ensam kväll

Eller rättare sagt - en ensam dag. Gabriel fick bara åka ifrån jobbet i ett par timmar sen var han tvungen att sticka dit igen och ska jobba till tre i natt. Så jag har varit helt ensam hela dagen. Har fått lite gjort dock. Har packat ner saker i köket, sorterat lite bland kläder osv. Ikväll har jag tagit det väldigt lugnt... Som vanligt. Har spenderat större delen av kvällen på soffan med tända ljus och film. Får ju ta vara på dessa helt ensamma stunder nu innan lillen kommer. Har fått det rådet av många. :) Nu ska jag nog faktiskt krypa ner i sängen. Ska vara hos barnmorskan kl 10 imorgon och det är ju vid den tiden jag  brukar gå upp nuförtiden. Så jag måste kanske till och med ställa klockan! Haha.

Sov Gott!

1 kommentar:

  1. sv: vad härligt det låter! själv tycker jag bara det är lite mysigt nu med någon stjärna osv, men annars tycker jag det är lite småjobbigt med julen. Denna jul orkar jag inte ha nå långbord och sitta och äta mat allihopa.. Nä, bojkottar det! :D Lite gröt på morgonen, pulkaåkning och varm oboy med pojkvännen låter som en bra idé för mig :)

    SvaraRadera