söndag 18 mars 2012

Söndag-kväll

Det blev minsann en tur till Ikea igår och det var riktigt mysigt att strosa runt med barnvagnen. Noel sov som en stock. Fyndade bland annat en ny Ofelia-filt som nu finns i grått också. Älskar dessa filtar. Köpte även lite krukor till uteplatsen och annat smått och gott. Ni kan få se resultatet imorgon.

Trodde jag var på väg att bli frisk men idag har jag känt mig sämre igen. Nu är jag trött på att vara förkyld. Och stackars Noel är också förkyld men ändå pigg och glad. Märks bara att han är förkyld för han sover mycket mer än vanligt. Annars är han lika glad och mysig som vanligt.

Imorgon är det skoldags igen. Kursen är jätterolig och jag lär mig otroligt mycket! Noel ska som vanligt umgås med sin mormor under tiden och sen ska han få följa med mig en runda på stan för lite shopping till honom.

Nu ska jag och mannen bädda ner oss i soffan, titta på Morden i Midsomer och äta lite godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar