söndag 3 juni 2012

Ännu en helg.....

......går mot sitt slut. I vårt fall avslutas den med pizza från Bistro och Sons of Anarchy hos pappa och Gunilla. Innan dess blir det lite städning och småfix här hemma. Jag måste även kolla upp kurslitteratur inför sommarkursen jag ska läsa på högskolan. Börjar nästa måndag! Ska bli jätteroligt. Helgen har i övrigt varit väldigt lugn. Igår var jag, mamma, pappa och Noel i Lund för att hjälpa bror och hans flickvän med lite kartonger till nya lägenheten och sen stack jag och mamma även till Nova. Noel fick lite nya kläder och jag inhandlade en klänning. När vi kom hem var jag helt slut. Så vi gick och la oss i sängen redan vid sju och tittade på film. 22.00 slocknade jag och sov som ett barn till halv nio. Ändå är jag fortfarande inte på topp. Tror det är en förkylning på G.

Noel och morbror igår.

1 kommentar:

  1. Om skola börjas på måndag så vill jag be om lite tystnad på skolgården så att undertecknad kan få sin behövliga sömn efter ett tufft år :) lycka till karolin mvh peterj

    SvaraRadera