fredag 9 december 2011

Fredag....

Eftersom den lille fortfarande inte verkar vilja komma ut tänker jag minsann åka till Ikea med mamma idag. Hon var där dagen innan jag föddes så vem vet. Kanske har Ikea en magisk inverkan på mig med! Ikväll är vi bjudna på julbord med Gabriels jobb. Jag tror dock inte jag orkar gå. Jag kan bara äta väldigt små portioner nuförtiden eftersom lillen tar upp så mycket plats. Och att gå på ett julbord och inte äta, det håller INTE. :) Skickar iväg Gabriel så stannar jag hemma och myser framför Idol-finalen. Älskar Amanda men jag vill inte hon ska vinna. Hon ska ju göra sin egen grej. Så rösta inte på henne ikväll!!! :)

1 kommentar:

  1. Åh va roligt, då får man kanske möjlighet att någon gång komma hem till dig & Gabriel :) Åh jag hade en jättemysig kväll med massor av peppakaksbak... :D

    SvaraRadera