torsdag 25 augusti 2011

Frukost i sängen

Idag börjar inte skolan förrän klockan 13 så jag gav mig själv sovmorgon till klockan 9. Nu halvligger jag i sängen med ett glas mjölk, en tallrik fil och rostade mackor och tittar på gamla avsnitt av Sex and the city. En riktigt mysig morgon dvs. Efter skolan måste jag gå en runda på stan. Ska undersöka möjligheterna för praktikplats. Vet att det är jättesvårt att få praktikplats uppe i centrum men det skadar ju inte att försöka. Jag måste också titta på kameror. När man ska ha barn känns det som att man behöver en bra kamera för att dokumentera dagarna/månaderna/åren som går. Förslag mottages! Jag är inte ute efter en värsting-systemkamera utan vill ha en liten, smidig kompaktkamera.

2 kommentarer:

  1. kan rekommendera Canon G11.

    hoppas du har en skön kväll!

    //Anna
    driver webshoppen Avanna.
    linnen tshirts magtröjor tygkassar m m
    www.avanna.se

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska spana in den. :)

    SvaraRadera